Bílá technika, spotřebiče | Firmy | Inzerce zdarma | knihy se slevou až 70% | Kvalitní levné repasované počítače DELL | Redakční systém | Registr firem | Tvorba www stránek
položek:0 
Kč celkem:0,-  
vyprázdnit

10 zlatých pravidel prodeje

10 zlatých pravidel prodeje
DOPORUČUJEME
VYPRODÁNO

Knihy podle kategorií > kariéra, rozvoj osobnosti a trénink dovedností > Trénink dovedností
Ivan Bureš, 978-80-7261-212-3, skladem ZV, DORUČENÍ 1 - 2 PRACOVNÍ DNY
Myšlenkový leitmotiv knihy plně vychází z Burešova nepřekonatelného naturelu – passion for sale, který v praxi úspěšně uplatnil v tvrdém konkurenčním prostředí v Kanadě a USA, když v emigraci začínal skutečně od píky v nabídce a prodeji, až dosáhl vedoucího postavení v řízení marketingu velké firmy. Tuto jeho vášeň pro prodej, kterou kniha na čtenáře přenáší, navíc pak každá z kapitol knihy podporuje i odborně – autorův bohatý zkušenostní materiál totiž jasně ukazuje, že kromě zaujetí je dobré mít a znát také hlavní zásady úspěšného prodeje. Autor své zkušenosti a poznatky, doplněné i o teoretické univerzitní studium, znalost zahraničního i domácího prostředí a psychologie člověka, předává nejen široké čtenářské obci, ale i tisícům posluchačů svých kursů. Jeho semináře se silným iniciačním a empatickým nábojem vydají za mnohý certifikovaný kurs marketingu. Výraznou předností Burešovy knihy je systematičnost a přehlednost výkladu, zajímavá forma podání, která čtenáře láká od kapitoly ke kapitole – dozvědět se o prodeji více a více. V deseti kapitolách, v deseti pravidlech se závěrečným shrnutím každého pravidla soustřeďuje svou pozornost na hlavní faktory úspěšného prodeje. Ukazuje význam přípravy, získání a shrnutí potřebných informací, znalosti zboží nebo služeb, význam komunikace, zdolávání námitek kupujícího i péče o zákazníky po prodeji zboží. Svůj výklad „jak na to“, jak nejlépe zvládnout umění nabídnout a prodat doprovází příběhy ze své prodejní praxe (např. případ „neprodejné“ farmy, „kuriózních” vysavačů či neoblomné banky aj.). Od svého třetího vydání je kniha rozšířena o tři nové kapitoly – principy motivace poptávky, principy transformace produktu v ideu a o kapitolu o principech nákupního rozhodování. Tyto kapitoly plně dokumentují Burešovu koncepci filosofického a psychologického rámce knihy. Jeho široký obecný rozhled a humanitní myšlenková dimenze jej vedou k tomu, že nepreferuje jen čistě pragmatické pojetí byznysu, ale pokládá za neodmyslitelnou součást prodeje např. i etický rozměr, jejž chápe jako vyšší princip prodeje, který pomáhá získávat zákazníka pro další nové nákupy, přivádí ho zpět, vytváří vzájemnou důvěru, stimuluje i sebedůvěru prodejce, jeho opravdové seberealizační uspokojení. Právě proto není Burešova kniha jen „kuchařkou“, pragmatickým návodem. V současné době, kdy prodávání se stalo „chlebem“ statisíců dealerů, obchodních reprezentantů, prodejců a prodavačů všeho druhu, cestou k penězům a úspěchu, může Burešova knížka významně napomoci svými radami a zkušenostmi k získání a udržení zákazníka, k realizaci prodeje, ale přivádí i k zamyšlení nad základními ekonomickými, politickými a psychologickými otázkami, jež s prodejem, nakupováním, ale i výrobou zboží a poskytováním služeb souvisejí, bez nichž o prodeji nemůže být řeč.

189.00 Kč

na objednání u dodavatele do 3-4 dnů

Hodnocení

Průměrná známka: 2.00
Hlasováno: 6x
Dobré1
Průměrné2
Nezaujala3

Diskuze

Přihlášení
Jméno:
Heslo:
 Přihlásit se
 Zapomněli jste ?
Registrovat
Anketa
Při výběru knihkupectví se řídím:
Nabídkou a cenou
44954495
Lokalitou obchodu
32703270
Preferuji přehlednost a uspořádání
33793379
Odběr novinek

Zapsat email

RSS kanál

Doporučujeme
Partneři

Ikona mPeníze