Firmy | Inzerce zdarma | knihy se slevou až 70% | Kvalitní levné repasované počítače DELL | Redakční systém | Registr firem | Tvorba www stránek
položek:0 
Kč celkem:0,-  
vyprázdnit

Knihy podle kategorií > knihy v originále ze zahraničních nakladatelství > Marketing a management

Architektura | Beletrie | Design | Dům a zahrada | Erotika | Fotografie a film | Knihy pro náročné | Kuchařky | Marketing a management | Military | Noty | Obrazové publikace | Pragensie | Pro děti | Reklama | Turističtí průvodci | Typografie | Výtvarné umění

Počet položek: 10položek na stránku: 1
Seřadit podle: názvu autora ceny nejnovějšího
Advertising Now! TV Commercials
VYPRODÁNO

Advertising Now! TV Commercials

Knihy podle kategorií > knihy v originále ze zahraničních nakladatelství > Marketing a management
Julius Wiedemann, vícejazyčné vydání - německy, francouzsky, anglicky, TASCHEN
Though most of us change the channel or make a trip to the bathroom during commercial breaks, there are actually ads out there that are more like thought-provoking short films than the pushy, one-dimensional, in-your-face ads we know and hate. Whether it's an ad for the latest Nike sneaker...
899.00 Kč
872.00 Kč
akce
Basics Advertising: Art Direction
VYPRODÁNO

Basics Advertising: Art Direction

Knihy podle kategorií > knihy v originále ze zahraničních nakladatelství > Marketing a management
Nik Mahon, 978 2 940411 21 4
Basics Advertising: Art Direction is a comprehensive look at the role of the art director. It examines the key techniques, approaches and ‘secrets’ involved in the development of creative advertising concepts. The book provides tips on how to use surprise, simplicity...
690.00 Kč
669.00 Kč
akce
Big Book of Self Promotion
VYPRODÁNO

Big Book of Self Promotion

Knihy podle kategorií > knihy v originále ze zahraničních nakladatelství > Marketing a management
David E. Carter, 9780061691690, Formát: 28,2 x 22,1 cm
Successful sales result from effective successful self-promotion and the "Big Book of Self Promotion" is an extraordinary resource featuring work from top designers around the globe. It offers hundreds of ideas, pages of inspiration, and loads of advice for professional graphic designers...
1190.00 Kč
1154.00 Kč
akce
Big Format Advertising
VYPRODÁNO

Big Format Advertising

Knihy podle kategorií > knihy v originále ze zahraničních nakladatelství > Marketing a management
Jazyk: anglicky, španělsky , 978-84-96823-77-8
More than 100 examples of big format structures, form billboards to adshels, containing some of the most creative outdoor and ambient campaigns from allover the world.
790.00 Kč
750.00 Kč
akce
Calculation of LTPD sampling plans for inspection by variables
VYPRODÁNO

Calculation of LTPD sampling plans for inspection by variables

Knihy podle kategorií > knihy v originále ze zahraničních nakladatelství > Marketing a management
Nikola Kaspříková, Jindřich Klůfa, 978-80-86929-78-1, Ekopress
Quality control represents one of the major issues for many business entities. Selected problems of statistical acceptance sampling, with focus on computational aspects and discussion of software available for solving these tasks are addressed in this book. Calculation of LTPD acceptance...
390.00 Kč
382.00 Kč
akce
D&AD 2009, The Best Advertising and Design in the World
VYPRODÁNO

D&AD 2009, The Best Advertising and Design in the World

Knihy podle kategorií > knihy v originále ze zahraničních nakladatelství > Marketing a management
Julius Wiedemann, 978-3-8365-2083-6, Taschen
The professional's annual – finally available to the public TASCHEN has teamed with D&AD to make its previously exclusive and highly-coveted Annual – featuring the year’s best creative work – available to the public. The awards panel judges over 20,000 works from...
1149.00 Kč
1103.00 Kč
akce
Fair Design: Architecture for Exhibition
VYPRODÁNO

Fair Design: Architecture for Exhibition

Knihy podle kategorií > knihy v originále ze zahraničních nakladatelství > Marketing a management
Sibylle Kramer, 9783938780626, Formát: 30,2 x 23,4 cm
At trade fairs companies compete for attention of the visitors; ideally corporate identity and corporate design needs to be linked together. The build-up of an enterprise in miniature, which always consists of dealing with limited space and budget, is a true challenge for any designer of...
1190.00 Kč
1154.00 Kč
akce
How to Make It as an Advertising Creative
VYPRODÁNO

How to Make It as an Advertising Creative

Knihy podle kategorií > knihy v originále ze zahraničních nakladatelství > Marketing a management
Simon Veksner, 978 1 85669 657 9
This book is aimed at anyone who is considering becoming an advertising Creative, studying to become one, or would like to become a better one. Written in an entertaining and informative style, the book explains the diverse set of skills that you need to make it as an advertising...
640.00 Kč
621.00 Kč
akce
My Name Is Charles Saatchi And I Am An Artoholic
VYPRODÁNO

My Name Is Charles Saatchi And I Am An Artoholic

Knihy podle kategorií > knihy v originále ze zahraničních nakladatelství > Marketing a management
Charles Saatchi, 9780714857473
Everything You Need To Know About Art, Ads, Life, God And Other Mysteries And Weren't Afraid To Ask.
200.00 Kč
The Copy Book
VYPRODÁNO

The Copy Book

Knihy podle kategorií > knihy v originále ze zahraničních nakladatelství > Marketing a management
D&AD
Words that sell. The superstars and leading professionals in the business of writing ads. In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. Though now outdated, the best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D...
999.00 Kč
Seřadit podle: názvu autora ceny nejnovějšího
Počet položek: 10položek na stránku: 1
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
 Přihlásit se
 Zapomněli jste ?
Registrovat
Anketa
Při výběru knihkupectví se řídím:
Nabídkou a cenou
47744774
Lokalitou obchodu
32863286
Preferuji přehlednost a uspořádání
34073407
Odběr novinek

Zapsat email

RSS kanál

Doporučujeme
Partneři

Ikona mPeníze