Firmy | Inzerce zdarma | knihy se slevou až 70% | Kvalitní levné repasované počítače DELL | Redakční systém | Registr firem | Tvorba www stránek
položek:0 
Kč celkem:0,-  
vyprázdnit

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání

Marketing (někdy psáno také marketink) je proces výzkumu trhu, prodeje výrobků či služeb, jehož cílem je udělat taková opatření, aby byl nový produkt uváděn na trh ve vhodný čas a za vhodnou cenu. U stávajících produktů a služeb je cílem zvýšit jejich prodejnost, či udělat takové inovace, které umožní zvýšit prodejnost. Podle většiny standardních definic je marketing chápán jako proces zaměřený na zákazníka, který prostupuje všemi činnostmi firmy od nákupu surovin, přes výrobu, skladování až po prodej. Tematické publikace určené vedoucím pracovníkům i samostatným podnikatelům. Cyzojazyčné knihy, Marketing a reklama, Obchod a prodej, Personalistika, Podnikání a management. knihovna světového managementu všeobecný management podnikový management marketing, obchod a prodej, public relations, reklama finance, účetnictví, bankovnictví IT, internet, informační management personální management, psychologie, manažerské vzdělávání, rozvoj osobnosti, kariéra ekonomie, sociologie, politika malé a střední podnikání učebnice, slovníky, jazykové příručky

TIP

Zákazník má vždy pravdu
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka -...
140.00 Kč
marketing a reklama | obchod a prodej | Peter F. Drucker | podnikání a management | řízení školy

Počet položek: 726položek na stránku: 1 2 3 4 5 6 7 > >|
Seřadit podle: názvu autora ceny nejnovějšího
 10 ZLATÝCH PRAVIDEL PŘEKONÁVÁNÍ NEJČASTĚJŠÍCH KOMUNIKAČNÍCH BARIÉR
VYPRODÁNO

10 ZLATÝCH PRAVIDEL PŘEKONÁVÁNÍ NEJČASTĚJŠÍCH KOMUNIKAČNÍCH BARIÉR

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání
Ivan Bureš - Vlasta A. Lopuchovská, 978-80-7261-166-9, Management Press, brožovaná vazba
Verbální komunikace byla, je i bude nejefektivnějším nástrojem vytváření mezilidských vztahů. Pokud si nerozumíte s lidmi, nemůžete vybudovat ani výkonný pracovní tým, ani vás nepřijme komunita, v níž žijete. Nová kniha I. Bureše (a Vlasty Lopuchovské) z populární ediční řady "Zlatá...
260.00 Kč
255.00 Kč
akce
 MANAGEMENT PARTNERSTVÍ S DODAVATELI
VYPRODÁNO

MANAGEMENT PARTNERSTVÍ S DODAVATELI

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání
Jaroslav Nenadál, 80-7261-152-6, Management Press, 2.10.2006
Kniha významného domácího odborníka seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s vhodnými metodami a nástroji jejich rozvoje (hodnocení a výběr vhodných dodavatelů, společné plánování s dodavateli, posuzování vyzrálosti managementu u dodavatelů...
460.00 Kč
451.00 Kč
akce
 Veletrhy  a výstavy
VYPRODÁNO

Veletrhy a výstavy

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Pavlů Dušan, 9788086946382, Professional Publishing
Veletrhy a výstavy – jsou fenoménem teprve až moderní doby, který má své kořeny v průmyslové revoluci, nebo jsou respektovaným zdrojem nejprve ryze komerčních komunikací v podmínkách Česka (Czechia) kolem 10. století našeho letopočtu, kdy se začíná konstituovat obchodní svět kolem...
448.00 Kč
426.00 Kč
akce
VYPRODÁNO

"Marketing od ""A"" do ""Z"""

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání
Philip Kotler, 80-7261-082-1, Management Press
360.00 Kč
353.00 Kč
akce
VYPRODÁNO

"Typologie osobnosti: přátelé, milenci, manželé, dospělí a děti"" na cestu"

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání
Michal Čakrt, 80-7261-112-7, Management Press
390.00 Kč
382.00 Kč
akce
(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!
VYPRODÁNO

(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání
Ivan Nový, Joerg Petzold, 80-247-1321-7, GRADA, 19.06.2006
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je dnes pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat, od koho si zboží objedná....
219.00 Kč
208.00 Kč
akce
10 nejdražších manažerských chyb
VYPRODÁNO

10 nejdražších manažerských chyb

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Urban Jan, 978-80-247-3176-6, GRADA
Učte se z chyb druhých, je zbytečné dělat vlastní chyby. Manažeři, kteří při řízení svých lidí dělají ty nejzásadnější chyby, své firmě škodí a stojí ji spoustu peněz. Neděláte vy či vaši kolegové manažeři tyto chyby také? Pojďte se na ně podívat a dozvědět se, jak se těchto chyb vyvarovat...
259.00 Kč
246.00 Kč
akce
10 nejdražších manažerských chyb - Jak se vyvarovat nejzávažnějších chyb při řízení lidí
VYPRODÁNO

10 nejdražších manažerských chyb - Jak se vyvarovat nejzávažnějších chyb při řízení lidí

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Urban Jan, 9788024731766, GRADA, 17×24 cm, 12.04.2010
Učte se z chyb druhých, je zbytečné dělat vlastní chyby. Manažeři, kteří při řízení svých lidí dělají ty nejzásadnější chyby, své firmě škodí a stojí ji spoustu peněz. Neděláte vy či vaši kolegové manažeři tyto chyby také? Pojďte se na ně podívat a dozvědět se, jak se těchto chyb vyvarovat...
279.00 Kč
265.00 Kč
akce
10 smrtelných marketingových hříchů - Jak je rozpoznat a nespáchat
VYPRODÁNO

10 smrtelných marketingových hříchů - Jak je rozpoznat a nespáchat

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Philip Kotler, 80-247-0969-4, GRADA, 17x24 cm, pevná vazba
Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem...
229.00 Kč
218.00 Kč
akce
10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku
VYPRODÁNO

10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání
Ivan Bureš, Pavel Řehulka , 80-7261-149-6, Management Press, brož.
Autoři v nové knize přenášejí těžiště své pozornosti na podmínky vytváření a dlouhodobého udržování dobrých vztahů se zákazníky. Jsou totiž přesvědčeni, že i v době mocných, počítačem integrovaných marketingových nástrojů o našem obchodním úspěchu rozhoduje – spolu s novým důrazem na...
230.00 Kč
225.00 Kč
akce
VYPRODÁNO

10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání
Ivan Bureš - Pavel Řehulka, 80-7261-056-2, Management Press
180.00 Kč
176.00 Kč
akce
1000 Leaders of the Czech Republic in Manufacturing, Services, Finances & Banking and Trade
VYPRODÁNO

1000 Leaders of the Czech Republic in Manufacturing, Services, Finances & Banking and Trade

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
, 80-2396-416-X, 17x23 cm, pevná vazba
Almanach 1000 Nej ... České republiky je pokračováním soutěže Českých 100 nejlepších. V Almanachu jsou shromážděny relevantní, lidsky orientované údaje o vynikajících osobnostech pracujících v České republice v nejrůznějších funkcích, místech a zařazeních - to vše v jasně ekonomických...
990.00 Kč
1001 reklamních tipů
VYPRODÁNO

1001 reklamních tipů

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Dupont Luc, 978-80-7349-195-6, Pragma
Nápady a strategie z největších reklamních kampaní.
280.00 Kč
266.00 Kč
akce
101 expertů - rozvoj osobnosti
VYPRODÁNO

101 expertů - rozvoj osobnosti

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání
Není k dispozici, 978-80-9057-890-6, 101 expertů
Pracujete-li na nějakém projektu, spolupracujete s mnoha lidmi jak z vašeho oboru, tak z oborů jiných. Jak ale poznat, že ten, na koho jste se obrátili, je pro vás tou správnou osobou? Jak dopředu zjistíte, jestli to je doopravdy expert? A jak poznáte, že jeho zájmy jsou stejné jako vaše?...
121.00 Kč
13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání
VYPRODÁNO

13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Guenter Greff, 80-247-1312-8, GRADA, vázaná, 14.06.2006
Teprve získání soulasu dělá vyjednávání úspěšným. Proč se to některým lidem daří lépe než ostatním? Co při vyjednávání funguje, a co ne? Zkušený podnikatel a poradce čtivě a prakticky přibližuje 13 účinných strategií, které vám při obchodním vyjednávání zajistí žádoucí průlom k souhlasnému...
219.00 Kč
208.00 Kč
akce
Seřadit podle: názvu autora ceny nejnovějšího
Počet položek: 726položek na stránku: 1 2 3 4 5 6 7 > >|
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
 Přihlásit se
 Zapomněli jste ?
Registrovat
Anketa
Při výběru knihkupectví se řídím:
Nabídkou a cenou
47674767
Lokalitou obchodu
32863286
Preferuji přehlednost a uspořádání
34053405
Odběr novinek

Zapsat email

RSS kanál

Doporučujeme
Partneři

Ikona mPeníze