Firmy | Inzerce zdarma | knihy se slevou až 70% | Kvalitní levné repasované počítače DELL | Redakční systém | Registr firem | Tvorba www stránek
položek:0 
Kč celkem:0,-  
vyprázdnit

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama

Marketing (někdy psáno také marketink[1]) je proces výzkumu trhu, prodeje výrobků či služeb, jehož cílem je udělat taková opatření, aby byl nový produkt uváděn na trh ve vhodný čas a za vhodnou cenu. U stávajících produktů a služeb je cílem zvýšit jejich prodejnost, či udělat takové inovace, které umožní zvýšit prodejnost.[2] Podle většiny standardních definic je marketing chápán jako proces zaměřený na zákazníka,[3] který prostupuje všemi činnostmi firmy od nákupu surovin, přes výrobu, skladování až po prodej. Výzkum trhu, Reklama je jakákoliv placená i neplacená forma propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky mající za cíl především zvýšení prodeje. Reklama může být televizní, novinová, internetová, rozhlasová, plakátová nebo jiná. Reklama je také známá pod moderním pojmem marketingová kampaň – tento výraz se používá, když obchodník (obecněji nabízející) využije několik komunikačních kanálů zároveň nebo jejich kombinaci. Například rozhlasová reklama může vysvětlovat televizní spot apod. Branding, Public relations, CRM, Komunikace, Teorie marketingu, marketing strategie , reklama firmy , marketing produkt , marketing firmy , marketing projekt ,
marketing a reklama | obchod a prodej | Peter F. Drucker | podnikání a management | řízení školy

Počet položek: 134položek na stránku: 1 2 3 4 5 6 7 > >|
Seřadit podle: názvu autora ceny nejnovějšího
 Veletrhy  a výstavy
VYPRODÁNO

Veletrhy a výstavy

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Pavlů Dušan, 9788086946382, Professional Publishing
Veletrhy a výstavy – jsou fenoménem teprve až moderní doby, který má své kořeny v průmyslové revoluci, nebo jsou respektovaným zdrojem nejprve ryze komerčních komunikací v podmínkách Česka (Czechia) kolem 10. století našeho letopočtu, kdy se začíná konstituovat obchodní svět kolem...
448.00 Kč
426.00 Kč
akce
10 smrtelných marketingových hříchů - Jak je rozpoznat a nespáchat
VYPRODÁNO

10 smrtelných marketingových hříchů - Jak je rozpoznat a nespáchat

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Philip Kotler, 80-247-0969-4, GRADA, 17x24 cm, pevná vazba
Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem...
229.00 Kč
218.00 Kč
akce
1001 reklamních tipů
VYPRODÁNO

1001 reklamních tipů

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Dupont Luc, 978-80-7349-195-6, Pragma
Nápady a strategie z největších reklamních kampaní.
280.00 Kč
266.00 Kč
akce
49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje
VYPRODÁNO

49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Ron Finklestein, 978-80-251-1494-0, CP Books
Kniha nabízí to, po čem touží každý vlastník společnosti - osvědčené marketingové taktiky, které fungují a lze je poměrně snadno zavést do praxe. Dozvíte se je od ostřílených podnikatelů, kteří se ke svému jmění vypracovali od nuly. Témata zahrnují vše od strategického plánování až po rady...
378.00 Kč
374.00 Kč
akce
7 principů davového marketingu
VYPRODÁNO

7 principů davového marketingu

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Mark Earls, 978-80-251-1911-2, CP Books, brožovaná vazba
Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto...
399.00 Kč
395.00 Kč
akce
99 tipů pro úspěšnější reklamu
VYPRODÁNO

99 tipů pro úspěšnější reklamu

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Monika Monzel, 978-80-247-2928-2, GRADA
Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat, čím se vyznačuje dobrá...
349.00 Kč
332.00 Kč
akce
99 tipů pro úspěšnější reklamu
VYPRODÁNO

99 tipů pro úspěšnější reklamu

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Monzel Monika, 9788024729282, GRADA, 17×24 cm, 24.04.2009
Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat i čím se vyznačuje dobrá...
375.00 Kč
356.00 Kč
akce
Alan Greenspan Věk turbulencí
VYPRODÁNO

Alan Greenspan Věk turbulencí

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Alan Greenspan , Fragment, Pevná s přebalem matná
Biografie guru americké ekonomiky! Předseda rady guvernérů federálního rezervního systému USA Alan Greenspan nás provází dobrodružným světem globální ekonomiky. Ukazuje obecné principy ekonomického růstu, srovnává konkrétní fakta v ekonomikách všech velkých zemí a oblastí světa a...
989.00 Kč
940.00 Kč
akce
Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi
VYPRODÁNO

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Vratislav Kozák, 978-80-87500-02-6, VeRBuM
Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe.
180.00 Kč
Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času - Aplikovaný marketing služeb
VYPRODÁNO

Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času - Aplikovaný marketing služeb

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Susan Horner, John Swarbrooke, 80-247-0202-9, GRADA, 17x23 cm, pevná vazba
Kniha se v šesti samostatných částech zaměřuje na specifické rysy evropského turistického průmyslu, marketingový mix v cestovním ruchu, marketingové plánování v této oblasti, marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu (sport, rodinné rekreace, ubytování, nákupy, návštěvnické...
395.00 Kč
375.00 Kč
akce
Chování zákazníka
VYPRODÁNO

Chování zákazníka

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Vysekalová Jitka a kolektiv, 978-80-247-3528-3, GRADA, 14.03.2011
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte...
398.00 Kč
378.00 Kč
akce
Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství 'černé skříňky'
VYPRODÁNO

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Vysekalová Jitka a kolektiv, 9788024735283, GRADA, 17×24 cm, 16.03.2011
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte...
425.00 Kč
404.00 Kč
akce
Co se skrývá za značkou?
VYPRODÁNO

Co se skrývá za značkou?

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Jana Geršlová, Professional Publishing, Historická encyklopedie podnikatelů
Bohatě vypravená kniha přináší 111 příběhů slavných a dodnes platných značek významných firem, příběhů úspěšného podnikání. Klade si za cíl nejen seznámit s často dramatickými osudy firem a jejich zakladatelů, ale i poučit a přinést inspiraci podnikatelům současným i těm, kteří o budoucím...
398.00 Kč
378.00 Kč
akce
Direct marketing - Reklama, která se zaplatí
VYPRODÁNO

Direct marketing - Reklama, která se zaplatí

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Lester Wunderman, 80-247-0731-4, GRADA, 16x24 cm, pevná vazba
Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků? Autor knihy, zakladatel a průkopník moderního direct marketingu...
199.00 Kč
189.00 Kč
akce
Dlouhý chvost
VYPRODÁNO

Dlouhý chvost

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > marketing a reklama
Chris Anderson, 978-80-251-2507-6, CP Books
Proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky. Kniha Dlouhý chvost (anglicky The Long Tail, někdy je možné se setkat i s výrazem dlouhý ocas) upozorňuje na změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet. Ten totiž, podle autorových slov, přesunuje...
545.00 Kč
540.00 Kč
akce
Seřadit podle: názvu autora ceny nejnovějšího
Počet položek: 134položek na stránku: 1 2 3 4 5 6 7 > >|
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
 Přihlásit se
 Zapomněli jste ?
Registrovat
Anketa
Při výběru knihkupectví se řídím:
Nabídkou a cenou
47174717
Lokalitou obchodu
32843284
Preferuji přehlednost a uspořádání
34023402
Odběr novinek

Zapsat email

RSS kanál

Doporučujeme
Partneři

Ikona mPeníze