Firmy | Inzerce zdarma | knihy se slevou až 70% | Kvalitní levné repasované počítače DELL | Redakční systém | Registr firem | Tvorba www stránek
položek:0 
Kč celkem:0,-  
vyprázdnit

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management

Management (anglicky to manage – řídit, původem z francouzského, ménagement, které má zase svůj kořen v latinském slovu manus - ruka, a jeho prazákladem bylo ruční ovládání koní; též Dispozitivní faktor) je umění řízení, působení na určitou soustavu (například společnost) a ovládaní její činnosti. Tento název může také označovat skupinu vedoucích pracovníků. podnikatelský záměr , řízení podniku , řízení firmy , oceňování podniků , procesní řízení , fúze , strategické řízení , informační systém , prodej podniku , informační systémy , podnikový informační systém
marketing a reklama | obchod a prodej | Peter F. Drucker | podnikání a management | řízení školy

TIP

Krizový management podniku pro 21. století
Výrazné změny globálního podnikatelského prostředí v průběhu 20. a 21. století vedly ke vzniku nových druhů podnikatelských rizik, a potažmo krizí podnikatelských subjektů, s nimiž nebylo dříve počítáno. Díky těmto změnám začíná vystupovat do popředí...
243.00 Kč
Počet položek: 326položek na stránku: 1 2 3 4 5 6 7 > >|
Seřadit podle: názvu autora ceny nejnovějšího
10 nejdražších manažerských chyb
VYPRODÁNO

10 nejdražších manažerských chyb

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Urban Jan, 978-80-247-3176-6, GRADA
Učte se z chyb druhých, je zbytečné dělat vlastní chyby. Manažeři, kteří při řízení svých lidí dělají ty nejzásadnější chyby, své firmě škodí a stojí ji spoustu peněz. Neděláte vy či vaši kolegové manažeři tyto chyby také? Pojďte se na ně podívat a dozvědět se, jak se těchto chyb vyvarovat...
259.00 Kč
246.00 Kč
akce
10 nejdražších manažerských chyb - Jak se vyvarovat nejzávažnějších chyb při řízení lidí
VYPRODÁNO

10 nejdražších manažerských chyb - Jak se vyvarovat nejzávažnějších chyb při řízení lidí

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Urban Jan, 9788024731766, GRADA, 17×24 cm, 12.04.2010
Učte se z chyb druhých, je zbytečné dělat vlastní chyby. Manažeři, kteří při řízení svých lidí dělají ty nejzásadnější chyby, své firmě škodí a stojí ji spoustu peněz. Neděláte vy či vaši kolegové manažeři tyto chyby také? Pojďte se na ně podívat a dozvědět se, jak se těchto chyb vyvarovat...
279.00 Kč
265.00 Kč
akce
1000 Leaders of the Czech Republic in Manufacturing, Services, Finances & Banking and Trade
VYPRODÁNO

1000 Leaders of the Czech Republic in Manufacturing, Services, Finances & Banking and Trade

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
, 80-2396-416-X, 17x23 cm, pevná vazba
Almanach 1000 Nej ... České republiky je pokračováním soutěže Českých 100 nejlepších. V Almanachu jsou shromážděny relevantní, lidsky orientované údaje o vynikajících osobnostech pracujících v České republice v nejrůznějších funkcích, místech a zařazeních - to vše v jasně ekonomických...
990.00 Kč
13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání
VYPRODÁNO

13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Guenter Greff, 80-247-1312-8, GRADA, vázaná, 14.06.2006
Teprve získání soulasu dělá vyjednávání úspěšným. Proč se to některým lidem daří lépe než ostatním? Co při vyjednávání funguje, a co ne? Zkušený podnikatel a poradce čtivě a prakticky přibližuje 13 účinných strategií, které vám při obchodním vyjednávání zajistí žádoucí průlom k souhlasnému...
219.00 Kč
208.00 Kč
akce
VYPRODÁNO

5 kroků k úspěšnému projektu - 22 šablon klíčových dokumentů a 3 kompletní reálné projekty

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Doležal Jan, Krátký Jiří, Cingl Ondřej, 9788024746319, GRADA, 17×24 cm
Publikace zkušených autorů přináší vše důležité, co potřebujete znát pro úspěšné řízení a dokončení projektu. Velmi cenné jsou v knize vzory dokumentů souvisejících s jednotlivými fázemi a nástroji projektového managementu. Na začátek se krátce seznámíte s problematikou projektového řízení...
289.00 Kč
275.00 Kč
akce
70 tipů pro hodnocení pracovníků
VYPRODÁNO

70 tipů pro hodnocení pracovníků

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Diane Arthur, 978-80-247-2937-4, GRADA
Vedoucí pracovníci v příručce naleznou jasné a užitečné rady a návody, jak hodnotit své podřízené pracovníky s potřebnou jistotou a obratností. Dozvíte se jak připravit a vést hodnotící pohovory, jak posuzovat předchozí výkony zaměstnanců všech výkonnostních úrovní, jak hodnotit jejich...
229.00 Kč
218.00 Kč
akce
70 tipů pro hodnocení pracovníků
VYPRODÁNO

70 tipů pro hodnocení pracovníků

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Arthur Diane, 9788024729374, GRADA, 17×24 cm, 14.01.2010
Vedoucí pracovníci v příručce naleznou jasné a užitečné rady a návody, jak hodnotit své podřízené pracovníky s potřebnou jistotou a obratností. Dozvíte se jak připravit a vést hodnotící pohovory, jak posuzovat předchozí výkony zaměstnanců všech výkonnostních úrovní, jak hodnotit jejich...
249.00 Kč
237.00 Kč
akce
8 strategií růstu. Jak ovládnout trh
VYPRODÁNO

8 strategií růstu. Jak ovládnout trh

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Kotler Philip, 978-80-265-0076-6 , CP Books
Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu. Autoři popisují osm strategií růstu, pokládají čtenářům otázky, jejichž...
369.00 Kč
365.00 Kč
akce
97 klíčových znalostí projektového manažera
VYPRODÁNO

97 klíčových znalostí projektového manažera

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Barbee Davis, 978-80-251-2854-1, CP Books
Nedaří se vám realizovat projekty tak, jak byste si představovali? Chybí vám praktický pohled na jejich vedení, který v teoretických příručkách nenajdete? Nechte si poradit od expertů, kteří vědí, jak na to. Kniha je netradiční hned ve dvou směrech. Nespoléhá se na jediného autora, na...
349.00 Kč
346.00 Kč
akce
99 tipů pro úspěšné vedení lidí
VYPRODÁNO

99 tipů pro úspěšné vedení lidí

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Laufer Hartmut, 9788024724454, GRADA, 17×24 cm, 11.07.2008
Hledáte rychlou a účinnou pomoc při zvládání naléhavých problémů týkajících se vedení lidí? Chcete se zlepšit ve vedení a řízení svých podřízených? V tomto praktickém a přehledném pomocníkovi najdete účinné rady a náměty, jak úspěšně zvládat typické situace týkající se vedení podřízených...
249.00 Kč
237.00 Kč
akce
ABC Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný
VYPRODÁNO

ABC Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Singer Blair, Pragma
Abyste byli bohatí a úspěšní v podnikání, musíte umět prodávat a učit druhé, jak prodávat. K vybudování silného podniku je třeba vědět, jak vytvořit mistrovský tým, který může vyhrát, v čemkoli si usmyslí. Kniha Blaira Singera vás provede tím, jak: získat pro váš podnik nejlepší týmové...
228.00 Kč
217.00 Kč
akce
Action Learning
VYPRODÁNO

Action Learning

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Michael J. Marquardt, 978-80-7261-229-1, Management Press, 6.04.2011
Americký specialista v oboru rozvoje lidských zdrojů a "guru" metody Action Learning představuje možnosti optimálního využití této revoluční metody v personální a podnikové praxi. Jde zejména o oblasti efektivního řešení problémů prostřednictvím inovačních a udržitelných strategií, o...
360.00 Kč
353.00 Kč
akce
Adaptivní organizace. Inspirace od Bati po Jobse na cestě k firemní dlouhověkosti
VYPRODÁNO

Adaptivní organizace. Inspirace od Bati po Jobse na cestě k firemní dlouhověkosti

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Podskĺan Adrián, 9788072613366, Management Press
Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že tuto skutečnost pocítili nejeden...
329.00 Kč
322.00 Kč
akce
Agenda 21 - 2. vydání
VYPRODÁNO

Agenda 21 - 2. vydání

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Michael Hammer, Management Press, Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století, 7.02.2012
Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící...
411.00 Kč
403.00 Kč
akce
Aktivní CRM – Řízení vztahů se zákazníky
VYPRODÁNO

Aktivní CRM – Řízení vztahů se zákazníky

Knihy podle kategorií > marketing, management a podnikání > podnikání a management
Jarmo R. Lehtinen, 978-80-247-1814-9, GRADA
Praktická publikace určená obchodním a marketingovým manažerům a studentům VŠ a MBA studií přehledně a na řadě příkladů a případových studií z praxe ukazuje, že aktivní řízení vztahů se zákazníky, jejich upevňování a rozvoj jsou dnes pro úspěch každé firmy nezbytné. V knize se dozvíte, jak...
269.00 Kč
256.00 Kč
akce
Seřadit podle: názvu autora ceny nejnovějšího
Počet položek: 326položek na stránku: 1 2 3 4 5 6 7 > >|
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
 Přihlásit se
 Zapomněli jste ?
Registrovat
Anketa
Při výběru knihkupectví se řídím:
Nabídkou a cenou
47154715
Lokalitou obchodu
32843284
Preferuji přehlednost a uspořádání
34023402
Odběr novinek

Zapsat email

RSS kanál

Doporučujeme
Partneři

Ikona mPeníze